Sider

onsdag den 14. marts 2012

tegneserie med monti og gæstelærerne

i løbet af ugen fik de fleste af vide af deres originale ideer ikke var gode nok til vores utopia emne og jeg var en af dem monti fik slagtet. jeg måtte droppe min tidligere ide, men hvad fanden jeg fik en ny og bedre ide. at skabe min egen utopia med inspiration af utopia og Christiania.
i starten kan se de 4 færdige sidere som vi skal have med i vores folder og jeg er ærligt talt ret tilfreds med resultatet. Tak Monti du har åbnet mine øjne.
resten er stik ord ( i form af tegninger da jeg læste om Christiania får man ret mange gode ideer) og ting som jeg ville have med i min tegneserie. 














den sidste er bare en lille vitighed som jeg fandt lidt sjovt i min utopia. pædagotisk uddannelse hvor intet svar er forkert eller noget i den der duer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar